تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

چله ساره ای!

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ

یهویی یاد چله هایی که ساره می گرفت افتادم!

چله ترک یکی از گناهای کبیره...

هروقت صحبتشو می کرد با خودم می گفدم میشه چله ترک غیبت بگیرم؟؟

بدجوری دارم بهش آلوده میشم! طوری که همش به همسری می گم اگر مردم برین از فلانی فلانی (همکاران محترم) حلال بودی بگیرین.

نمی دونم تقصیر منه یا اونا که اینقدر بعضا مزخرفن!

وقتی می بینم که چطور مدیریتا الکی و پوچ و بیهوده وجود داره و بعضی ها الکی مثه نوکراشون به به چه چه می کنن آتیش می گیرم:((

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
asal asali

نظرات  (۷)

۱۵ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۰ طاها میرویسی
چله ترک...... چه جالب
اخ اخ منم باید بگیرم فک کنم
قبلا اینجوری نبودما :))
پاسخ:
هعععععععععی چرا یهویی هممون اینطوری شدیممممممم؟
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۵ گمـــــــشده :)
یکی از نعمتای ژنتیکی من اینه که اهل حرف زدم نیستم. تو سرم بدون اینکه به زبان بیارم فقط خیال بافی می کنم..معمولا هیچی عصبیم نمی کنه مگه اینکه حس تحقیر کنم.خخخخ...منتها خب این یکی رو دارم شونصد تا چیز بد دیگه به جاش تو وجودم ریشه دوانده حسابی.خخخخخ
پاسخ:
خداییش نگه داشتن زبون یه نعمته ها خوش به حالت

۱۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۲ پاک باخته
بعضی چیزا خیلی سخته عسلی
پاسخ:
خیلی سخت فاطمه جان:(
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۰:۱۲ فیروزه ای
سلام هااااااااااااانییییییییییییییییی
من فقط توی یه چله موفق شدم. هاها
بگیر. ایشالا که موفق بشی تو
فکر کنم منم بگیرم بد نباشه. فقط باید فکر کنم چی ر و باید ترک کنم. خخخخ
نه ا ینکه اصلا گناه نمیکنم. باید بگردم یه گناه پیدا کنم
استغفرالله

پاسخ:
خیلی هم خوبه تجربه موفقشو داشتی
میتونه بجای چله ترک گناه یکی از پندهای ایه الله بهجت باشه که یه چله انجامش بدیم
۱۹ دی ۹۴ ، ۰۳:۱۲ پاک باخته
سارا وبلاگت کووووووو؟؟؟؟
پاسخ:
سرجاشه^_^
۱۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۹ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
چه جالب!! منم باید ی برنامه بریزم چله ترک عشق بگیرم.
پاسخ:
داشتم وبتون رو می خوندم:)
ابنم فکریه ها!
البته فکر بس عالی .چون راحت میشی .با خودت باش و حال کن.
(تو پرانتز یه چیزی بگم؟؟؟ مردا همشون یه موجودات از خود راضین. باز وقتی شوهر آدم باشه میشه باهش کنار اومد امابقیه اصننننننننننننن)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی