تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

ارزوهای نزدیک

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ب.ظ

چقدر برنامه ها دارم برا بعد دفاعم :)

1- اولیش اشپزی مدرنه:|

انگاری خیلی سنتیشو ماهرم که میخوام برم مدرنشم یاد بگیرررم.خخخخ

2- پیاده روی هر روز که چقدر ادم رو سرحال میکنه:)

3- خروندن وسایل زندگیاینده که همشو گذاشتیدم برا بعد دفاعم:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
asal asali

نظرات  (۲)

۱۵ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۶ گمـــــــشده :)
الهی . به سلامتی ان شاالله...خوشبختی تو هر لحظه از زندگیت موج بزنه سید جانم...
پاسخ:
سلام یسری جونم خوبی خانمی؟
الهی خوشبختی تو و دوستان رو ببینم...
چه خوبه که آدم برنامه داشته باشه برای زندگیش:)
انشاءالله که زودی تموم بشه و بری دنبال جور کردن چیز میزای زندگی مستقل که شیرین ترین چیز می تونه باشه تو زندگی هر دختری:)
پاسخ:
سلام عزیز دلم. خوبی؟
نوچ نوچ اینقده دوستان گفدن بعدا حسرت میخوری؟!! که از الان انگار یه چیزی رو گم کردم!!
عادت کردم یه سال هر روز و هر ثانیه جوش تیکه نامانوس تز رو بخورم! فکر کردم تموم شه راحتتتتتت میشم!
هنوز تموم تموم هم نشده اما یهویی انگار وقتم آزاد آزاد شده...
زندگی مستقل رو کاملا موافقم حتی اگر بدون ازدواج بشه دختری زندگی مستقل داشته باشه به نظرم عالی ترین کاره. تا قبل ازدواج از برنامه هام بود
که خدایی نکرده اگر سایه  حاجی از رو سرم رفت.جداگانه زندگی کنم بدون هیچ بنی بشری! همینطور که 5 سال تو غربت زندگی کردم و راضی بودم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی