تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

مقاله پسوندهی

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۳۴ ب.ظ

صبح جمعه با گوشی ایمیلمو باز کردم یهو دیدم اسی جونم ایمیل داده

از خوشحالی تو جام نیم خیز شدم با یه ذوق و هیجانی شروع کردم به خوندن :(

گفدم الان اسی یه عالمه تعریفیده...

"با سلام

با تشکر از زحمات شما
یک سری کامنت گذاشتم در مقاله. بعد از اصلاح یک بار دیگر برای من بفرستیدو......"

خوشحالیدم که ازم تعریفیده ولی چشمتون روز بعد نبینه وقتی کامنتاشو تو پیوست خوندم نیست و نابود شدم :|
از یه مقاله ده صفحه ای نزدیک سی تا ایراد گرفده بود :((((
برا همین تو ایمیل تشکر کرده که یهوو از هم نپاشم نیست و نابود شم :((((((((((((((((((
حالا من و موندم و این همه اصلاحات نهایتا تا فردااااااااااااااااااااااااا
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶
asal asali

نظرات  (۴)

۱۶ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۵ سارا سادات
منصف بوده :))))))))))))))))
پاسخ:
خیلی زور داره !!!!!!!!!!!!!!!
همچی استاده زرنگه خوووووووب فهمیده کجاها رو زیرآبی رفدم :(((
ولی با همه اینها عاشخشششششششششششششششم
ماهههههههههههههههههههههههه
دوست داشدددددددددددددددددنی
+ استادم تا چند روز دیگه زایمان داره ولی اینقدر برا کارم ارزش قائل شده که نشسته دونه به دونه خط رو خونده و نظرشو به صورت کامنت کنارش گذاشته . از بسی که ماههههههههه
خدا نگهدار خودش و فینقیلیش
۲۱ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۷ گمـــــــشده :)
خدا قوتت بده عسلییی..وووووی...
پاسخ:
قربونت عزیزززززززززززززززم
۲۸ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۱ سارا سادات
ای جانم... نی نی داره :))))))))

دسش درد نکنه ک مچتو گرفته نذاشته زیرآبی بری:)))

تاییدش کرد؟!
پاسخ:
بیخیالش شدم:((((
۱۵ دی ۹۴ ، ۰۱:۱۸ پاک باخته
چقدم که این اسی، جون هست
والا
پاسخ:
من عاشخشششششششششم
فک کنم از معدود دانشجوهایی باشم که عاشخ استادشون تا اخرین لحظه می مونن:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی