تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

اندر مکالمات ما (1)

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ب.ظ
دیروز به همسری میگم ، یه مدتیه از ماشین فراموش کردیم و بهش نرسیدیم ، لطف می کنید ببریدش قفل درشو درست کنید  و بعدش ببرین  کارواش  ؟

گفتن چشم و حتما... تا اینجا رو داشته باشید

با خودم گفتم خوبه پس هم ماشین تمیز میشه هم قفل درش که مشکل داشته درست میشه  :)

چه خوش خیالم من :(
.
.
.


مکالمه امروز صبح :

 همسری : هانی خانم میگما بیا روکشای صندلی هاشم  عوض کنیم ^_^
من : O_o   نهههههههههههههههههه نمیخاددش روکشاش نویه فقط باید محافظشو برداریم

همسری: خوووووووب بریم براش کفپوش نو بخریم ^_^
من : O__O    چراااااااااااااااااااااااااا؟ همون قسمت کفپوشش که میره زیر گاز و کلاچ اعصاب خورد کنیه با چاقو می بریمش خوووووووووووووووووب!!!

همسری : هااااانی از دست تو زشت میشه خووو >_<
من: اصن هرطور دوست دارین و به سلیقه تون هست ماشینو خوشگلش کنین :) ظهری هم بیاین دنبال زن جونتون دوتاییتون و ببینم  غافلگیر شم :)

 همسری : پس حالا که اینطوره هم کنسول وسطشو عوض می کنم هم دور فرمونشو  ^_____^
من :  >____< یه قفلش مشکل داشتاااااااااااااا!!! میترسم اینطور پیش بره شما تا ظهر ماشین رو اصن عوض کنین!



امام سجاد علیه‏ السلام :
 
حَقُّ رَعیَّتِکَ بِمِلْکِ النِّـکاحِ فَاَنْ تَعْلَمَ اَنَّ اللّه‏َ جَعَلَها سَکَنا وَ مُسْتَراحا وَ اُ نْسا وَ واقیَةً وَ کَذلِکَ کُلُّ واحِدٍ مِنْکُما یَجِبُ اَنْ یَحْمَدَ اللّه‏َ عَلى صاحِبِهِ وَ یَعْلَمَ اَنَّ ذلِکَنِعْمَةٌ مِنْهُ عَلَیْهِ وَ وَجَبَ اَنْ یُحْسِنَ صُحْبَةَ نِعْمَةِ اللّه‏ِ وَ یُکْرِمَها وَ یَرْفَقَ بِها وَ اِنْ کانَ حَقُّکَعَلَیْها اَغْلَظَ وَ طاعَتُکَ بِها اَ لْزَمَ فیما اَحْبَبْتَ وَ کَرِهْتَ ما لَمْ تَـکُنْ مَعْصیَةً فَاِنَّ لَها حَقَّالرَّحْمَةِ وَ الْمُؤانَسَةِ وَ مَوْضِعَ السُّکونِ اِلَیْها قَضاءَ اللَّذَّةِ الَّتى لابُدَّ مِنْ قَضائِها وَ ذلِکَعَظیمٌ وَ لا قُوَّةَ اِلاّ بِاللّه‏ِ؛

حق زن آن است که بدانى خداوند او را مایه آرامش و آسایش و همدم و پرستار توقرار داده است، هم چنین بر هر یک از شما واجب است که خداوند را بخاطر وجوددیگرى ستایش کند و بداند که او نعمتى است که خداوند ارزانى داشته و واجب است کهبا نعمتِ خداوندى رفتار نیک داشته باشد و او را گرامى بدارد و با او سازگارى کند و هرچند حق تو بر زنت بیشتر است و فرمان‏پذیرى از تو، در هر چه دوست مى‏دارى یانمى‏پسندى، تا آن‏جا که گناه نباشد، بر او لازم‏تر است، در هر حال او این حق را دارد که ازتو مهربانى ببیند و از همدمى تو برخوردار شود، و حق دارد که در برآوردن کامى که بهناچار باید برآورده شود، آرامش و آسایشش تأمین شود و این حقى بس بزرگ است وهیچ نیرو و توانى جز به خداوند نیست. تحف العقول ، ص ۲۶۱


  
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۰
asal asali

نظرات  (۴)

۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۰ مـــیـــمـــ ☺☺
:))))مردا کلا اینجورین خوشبخت بشید الهی؛)))
پاسخ:
 داداش و بابامون که طور دیگه ان :)
ممنونم خانم از محبتتون:)
آخی من گفتم حتماً آقاتان ی کوچولو زخم زده ب ماشین اینجوری میخواد جبران کنه خدا ببخشتم :دی
خیلیم خوب بشین شکر کن دخمل حرفم نباشه
 خوش بخت باشین عسل عسلی عزیز
پاسخ:
نوچ نوچ همه زخما رو من زدم اما رانندگی وحشتناکش مال اوشونه !!!
خدا خیلی دوستش داره اون وحشتناک رانندگی می کنه من به در و دیوار و ماشینای دیگه می زنم :\
چشم
فدای شما
ان شالله عاقبت بخیری همه مون :)
۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۰ گمـــــــشده :)
خدا حفظتون کنه برا هم...^_____^
پاسخ:
فدای شما بشم .
خدا شما رو هم حفظ کنه:)
۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۳:۵۶ سارا سادات
دیگه فک کنم ماشینتُ نشناسم :(
پاسخ:
خخخخخخخخخ
یعنی اینقده همیشه ماشینم کثیف و هپلی بوده ؟؟؟
ماشینمون از همه بیشتر تمیز شدندش تو چشم می زد ^__^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی