تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

رانندگی و فرو بردن خشم

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ب.ظ

همین جا از پشت این تریبون موافقت خودمو به عنوان یه شهروند ؟؟؟؟ از رانندگی بد و بی اصول هم شهری های خودم اعلام می کنم !!!

طوری که باید توی اموزشگاه های رانندگیش چند جلد کتاب روانشناسی بالینی و غیر بالیینی در خصوص نحوه برخورد با راننده ماشین دست راستی ،چپی ، جلو وعقبی تدریس بشه :(((

هروقت میرم شهرای دیگه کیف می کنم از رانندگی منضبطشون اما تو شهر من بهتره بگم تو حوالی استان های مجاور ما که وارد میشید می بینید زبان صحبت  راننده ها بوقه!!!! بوقی که صدتا فحش ن ا م و س ی برا راننده مقابل بدتره و کم مونده بیاد پایین خفت کنه :|

برا همین موقع رانندگی فحش که نه بهتره بگم نقل و نباتیه که ناخوداگاه به زبونت میاد:)

ما هم مورد عنایت کوشمولوی خواهرمون قرار گرفتیم و قرار شد مثه باباش مارو تنبیه کنه  اگه نقل و نباتی از دهانمون ریخت  شام همه رو پیتزا بدیم !!

به ناچار رو اوردیم به فحش های فانتزی و غیر مرسوم که از زیر بار این خرج کمرشکن بفراریم ، خداروشکر تا کنون مچ گیری حاصل نشده و پیتزا زورکی هم پرپر :)


** مدتیه میخوام تمرین کنم که نه از زبان بوق استفاده کنم و نه نقل و نبات ! راه بدم به راننده متخلفی که میخاد به فکر خودش با زرنگی تمام راه رو به من ببنده تا یک صدم ثانیه زودتر برسه!

*** دنیا ارزش شو نداره که ساعتی فکرم ازرده رانندگی  نابخردانه  همشهری هام بشه


اما خداییش با  رانندگی خفن راننده ها هرکی تو این شهر و استان گواهینامه پایه دو هم بگیره کم از راننده های پایه یک نمیاره :)))



امام علی (علیه السلام) می‌فرماید:

«امْلِکْ حَمِیَّةَ أَنْفِکَ وَ سَوْرَةَ حَدِّکَ وَ سَطْوَةَ یَدِکَ وَ غَرْبَ لِسَانِکَ وَ احْتَرِسْ مِنْ کُلِّ ذَلِکَ بِکَفِّ الْبَادِرَةِ وَ تَأْخِیرِ السَّطْوَةِ حَتَّى یَسْکُنَ غَضَبُکَ فَتَمْلِکَ الِاخْتِیَارَ وَ لَنْ تَحْکُمَ ذَلِکَ مِنْ نَفْسِکَ حَتَّى تُکْثِرَ هُمُومَکَ بِذِکْرِ الْمَعَادِ إِلَى رَبِّکَ.» (شرح بن أبی الحدید بر نهج البلاغه، ج 17، ص 113)

 به هنگام خشم خویشتندار باش و تندى و سرکشى میار و دست قهر پیش مدار و تیزى زبان بگذار، و از این جمله خوددارى کن، با سخن ناسنجیده بر زبان نیاوردن، و در قهر تأخیر کردن، تا خشمت آرام شود و عنان اختیار به دستت آید، و چنین قدرتى بر خود نیابى جز که فراوان به یاد آرى که در راه بازگشت به سوى کردگارى.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۸
asal asali

نظرات  (۵)

۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۳ سارا سادات
ای خالۀ زرنگ :)))

باریک الله به اون خواهر زاده :))
پاسخ:
فکر کرده خاله  اش زرنگ تره!!
از باباییش پیتزا زوری بگیره نه خاله طلفی :))
۱۸ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۵ پاک باخته
واقعا خیلی رانندگی تو شهرتون بده
داغونه
پاسخ:
خخخخخخخخخ
 خودمون می دونیم چه اعجوبه هایی هستیم :)))
۱۸ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۸ فیروزه ای
ای جانم
پس دست فرمونی داری دیدنی :))
پاسخ:
اصن ستودنی خخخخخ:))
۱۸ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۰ گمـــــــشده :)
من جای خواهر زاده ات بودم بالاخره مچتو می گرفتم..:))
پیتزا رو عشقه...
پاسخ:
خدا رو شکر خواهرزاده ام دوستامو نمی شناسه خخخخخخخ
فحش های فانتزی چیه؟ ب مام یاد بده یکم زبون کنترل کنیم خو هرچند میدونم فحش محسوب نمیشن بعععععله

منم جای خواهرزاده ات بودم ب هر دری میزدم ی سوتی ازت بگیرم

من فک کنم باید ی کش محکم از اون قدیمیاش ببندم ب دستم وقتی عصبانی شدم خودمو باهاش محاکمه کنم بلکه فرجی شد وگرنه ک در حالت عادی ول معطلم
پاسخ:
جوجه تیغی ، مگس ، خرچنگ ، جوجه بادمجونی ( اصن فحش های فانتزیمون کل یه باغ وحش رو می سازه :)))

خخ او که هی می گرفت اما من تحویل نمی گرفدم و منکرش می شدم ^__^
خخخخ چه تنبیه باحالی می ریم که تجربه کنیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی