تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

شهید منا

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۶ ب.ظ

عروس خالم خواب شوهرخاله مو دیدن که گفتن من از بالای قله فتح نظاره گر همتونم 
مدتها فکرمون درگیر بود از اینکه قله فتح به چه معناست؟؟!!!
تا اینکه به ایات 24و25سوره فتح برخوردیم...
شوکی بود برای هممون
ایاتی که با اتفاقات منا و مسجدالحرام حج امسال
همخوانی عجیبی داشت

همین هاست اونقدر دل بازماندگان رو تسلی میده
که همسران این شهدا به جای ناراحتی و ضجه زدن
لبخند به روی لب دارن

خاله جون با تمام وجودم عاشقتونم
بوی مامانو میدید خدا نگهدارتون باشه
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
asal asali

نظرات  (۵)

۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۷ سارا سادات
خداحفظشون کنه ...
پاسخ:
ان شالله
۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۴ گمـــــــشده :)
حرفی ندارم برای گفتن...
++نمی دونستم می نویسی هانیه سادات...وگرنه زودتر میومدم..
پاسخ:
سلام یسری جونم
تازه شروع کردم عزیزم
اونم خیلی یهویی:)
اما همیشه تو این مدت میخوندمت و جویای حالت بودم
خوشحال بودم می نویسی
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۱۴ فیروزه ای
خدا به درجاتشون بیفزاید و ما رو هم عاقبت به خیر کنه
خوش به حالشون
پاسخ:
همش تو ذهنمه که چه سری تو کارشون بود که مرگشون اینقدر قشنگ بود!!
از خالم پرسیدم گفتن به نظر من اول خوش اخلاقیشون دوم کار خیر زیادی که در حق مستمندا کردن
باورم نمیشه انقدی شوکه شدم وقتی این پستو دیدم ک ب خواهرمم نشون دادم

چقدر این شهیدا عزیزن که پیاماشونم محشره
اینو میذارم به پای دلداری خدا... دلداری عالی
پاسخ:
حسنا دلمون اتیش گرفته بود ولی وقتی دیدیم خدا میگه تو قرانش اگر کافران و مومنان از هم جدا بودن عذاب دردناکی نثار کافران میکردم دلمون اروم شد. وقتی خودش میگه این مومنان وارد رحمت من شدن دلت اروم میشه و غبطه میخوری به مرگ قشنگشون
۲۰ مهر ۹۴ ، ۰۷:۵۰ محسن رحمانی

نه  این اشتباهی هست که خیلی کردند  حادثه ای که توی این سوره نوشته

نه این حادثه هست .توی این آیه گفته شده که در ماه رمضان خبری میشه

که اصلا ماه رمضان خبری نشد واتفاقی نیافتاد .این اون حادثه ای که گفته شده

نیست.

پاسخ:
من بررسی قرانیشو نکردم که کی این ایات و برای چه منظور این ایات به پیامبر نازل شدن.
اما از کلام الهی دور نیس که برا اتفاقاتی متعدد همخوانی داشته باشه
و از همه مهمتر برای من و نزدیکان از دست رفته خوابی است که این ایات تسلی بخش دلمونه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی