تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

اندر خم یه کوچه

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ق.ظ

با پست های دیشبم به این فکر می کردم که

خووووووووووووووووووووب هانی بشین یه برنامه ریزی درست حسابی بچین !


همونجا بود منی که چشام مثه جغدباز بود یهو شد مثه سوباسا و خواب اومد به چشام!! اونم کی ساعت 9 و نیم شب :|


گفدم عیبی نداره به خودت سخت نگیر هانی عسلی الان لالا داری بگیر بخواب فردا صبح ساعت 4 بلند شو:(

همین شد که موبایلم گذاشدم خیلی اونورررررتر( میگن اصن موبالتون کنارتون نباشه موقع خواب) و سرمو گذاشدم رو بالشت واصن نفهمیدم کی خوابم برد!

حالا صبح موبایله خودشو کُشد زَد مُرد! منو ساعت 4 بلند کرد.

حالا مگه این شیطونه میزاره من به برنامه ریزی ام برسم ؟

اینقدر خوابم می اومد که خوابیدم تخت تا ساعت بیست دقیقه به شش و بعدشم بلند شدم کمی کارهای خونه کردم و صبحونه و راهی اداره شدم . اما درس بی درس :((((((


صبحی با خودم فکر می کردم خوب تو که می دونی صبحا با لنگ و لگد هم بیدار نمی شی چرا سرخودت شیره می مالی بچه مماخو :| 

تصمیم گرفدم که دیگه صبح زود به درس خوندن فکر نکنم مگر این که چاره ای نداشته باشم چون در غیر اینصورت دریغ از لحظه ای چشم وا کردن:((




قال امام علی (ع) : «التلطف فی الحیلة اجدی من الوسیلة »
ظرافت و دقت در برنامه ریزی بهتر از امکانات است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۲
asal asali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی