تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

تلخ و شیرین زندگیمون

شب و روز در تو عمل مى کنند، تو هم در شب و روز عمل کن، و از تو مى گیرند، پس تو هم از آنها بگیر. امام عـلى (ع)

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

از دست دادن حاجی عزیزمون

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ب.ظ

متاسفانه هفته پیش در حادثه منا شوهر خاله ام رو از دست دادیم

این هفته به قدری سخت بود برای هممون که خدا می دونه

نگران خاله جونم هستیم که الان با غم از دست دادن همدمشون

تو سرزمین عربستان تنهان و کسی نیست دلدارشون باشه



وقتی با همسری می شینیم خاطرات رو مرور می کنیم یاد محبت های  شوهر خاله ام می افتیم

که چقدر برا رسیدن ما به هم تلاش کردن....


دلم براشون تنگ شده خیلی

منتظرم خاله جونمو ببینمو بغلشون کنم ، بوشون کنم و ببوسمشون



امام باقر (ع) :

مَا انْتَصَرَ اللَّهُ مِنْ ظَالِمٍ إِلَّا بِظَالِمٍ وَ ذَلِکَ قَوْلُهُ عَزَّ وَ جَلَّ- وَ کَذلِکَ نُوَلِّی بَعْضَ الظَّالِمِینَ بَعْضاً.


خداوند هیچگاه از ظالم انتقام نگرفت مگر به وسیله ظالمى دیگر و این سخن خداى عز ّو جلّ است که: «و بدین سان ظالمان را به سزاى اعمالى که مى ‏کنند بر یکدیگر مسلّط مى ‏کنیم».

کافی(ط-الاسلامیه) ج 2 ، ص 334 ، ح 19 - بحارالأنوار(ط-بیروت) ج 72 ، ص 313، ح




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
asal asali

نظرات  (۳)

۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۶ سارا سادات
چهرشون یه لحظه هم از جلو چشمم نمیره کنار... بهشتی باشند...
پاسخ:
فدای تو
من همش یاد اون لحظه ای می افتم که اومدن بالاسرمون گفتن برگه بنویسین
بعد تو هم زحمتشو کشیدی
من که اونجا اصن انگار دنیا زده بود پس کله ام فک می کردم ازدواج کنم از دست رفدم :)
سارا یادش بخیررررررررررررر

والا در برابر این شهیدا باید بگم خدا رحمت کنه ما رو اونا واقعا سعادت داشتن ولی برای خانواده واقعا سخته

خدا صبر بده بهتون عسل عسلی اون روزی ک اینو دیدم نتم قط شد ک بیامو نظر بدم فقط خیلی دوست دارم از طرف من ب خاله تسلیت بگی و بدونن مام تو غمشون شریکیم

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم از لطفت
خدا لعنت کنه ال سعود رو که اینطور مسلمینو قتل عام کردن
همه مسلمانان رو داغدار کردن
چقدر به اقا امام زمان که خودشون همون لحظه در سرزمین منا بودن و جلوی چشمشون این کشتار دسته جمعی شد ،سخت گذشته......
اللهم  عجل لولیک الفرج
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۴ صحبتِ جانانه
خدا بیامرزدشون
تسلیت با تاخیر...
چه حدیث خوبی گذاشتید خواهر...
خدایرتون بده
پاسخ:
خدارفتگان شما رو هم بیامرزه
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی